[-CSC-] Crazy Style Crew

Rekrutacje i inne sprawy związane z życiem klanów.

11 marca 2016, 20:22

i git :D
Avatar użytkownika
CptVimes
 
Posty: 517
Dołączył(a): 23 lutego 2015, 20:29
Lokalizacja: -CSC-/Lider****DZM/EH WWA

12 marca 2016, 05:23

no i kendo... napewo bnedziez mial the division w poniedzialek? jak tak to poczekam i nie bede gral po przejsciu tutoriala i bede czekal na Ciebie :)
Avatar użytkownika
CptVimes
 
Posty: 517
Dołączył(a): 23 lutego 2015, 20:29
Lokalizacja: -CSC-/Lider****DZM/EH WWA

12 marca 2016, 19:05

nie bój żaby Walduś

Kendo76
 
Posty: 29
Dołączył(a): 04 lipca 2014, 01:40

16 marca 2016, 10:15

i jak? masz? bo ja to dopiero pewnie w weekend jakoś będe miał czas by pograć :/
Avatar użytkownika
CptVimes
 
Posty: 517
Dołączył(a): 23 lutego 2015, 20:29
Lokalizacja: -CSC-/Lider****DZM/EH WWA

16 marca 2016, 12:40

Ty to lepiej na TS'a bij kiedyś :>
Avatar użytkownika
_Evil
 
Posty: 637
Dołączył(a): 30 stycznia 2015, 14:35
Lokalizacja: Duwang

17 marca 2016, 23:58

nie jestem trzeźwy... gra ktoś?
Avatar użytkownika
simi
 
Posty: 169
Dołączył(a): 17 lutego 2015, 19:46
Lokalizacja: Warsaw

18 marca 2016, 17:47

O masz dopiero doczytałem a też nie byłem trzeźwy wczoraj :) Ale dziś możemy to nadrobić :) ktos coś ok 20? Kendogan?
Avatar użytkownika
CptVimes
 
Posty: 517
Dołączył(a): 23 lutego 2015, 20:29
Lokalizacja: -CSC-/Lider****DZM/EH WWA

18 marca 2016, 17:56

Ja jestem o 20, mistrzu :D
Avatar użytkownika
_Evil
 
Posty: 637
Dołączył(a): 30 stycznia 2015, 14:35
Lokalizacja: Duwang

18 marca 2016, 19:47

ok... ja zaraz będę :)
Avatar użytkownika
CptVimes
 
Posty: 517
Dołączył(a): 23 lutego 2015, 20:29
Lokalizacja: -CSC-/Lider****DZM/EH WWA

18 marca 2016, 21:44

Składam petycje o danie mi zastępcy dowódcy xD Czas przywrócić świetność naszej bandzie!
Avatar użytkownika
garfild369
 
Posty: 0
Dołączył(a): 10 września 2015, 14:59

19 marca 2016, 16:23

Składam petycję o więcej towaru (hera, koka, hasz, lsd i inne ważne dla społeczeństwa rzeczy) :D
Avatar użytkownika
Romander
 
Posty: 21
Dołączył(a): 18 lipca 2015, 23:25

19 marca 2016, 18:08

Nie, nie przyjmiemy Ciebie, zdrajco :V
Avatar użytkownika
_Evil
 
Posty: 637
Dołączył(a): 30 stycznia 2015, 14:35
Lokalizacja: Duwang

22 marca 2016, 20:30

haha i nie mogę skończyć misji :D

https://www.youtube.com/watch?v=4a4pWVfUIWM

Kendo pomóż :P
Avatar użytkownika
CptVimes
 
Posty: 517
Dołączył(a): 23 lutego 2015, 20:29
Lokalizacja: -CSC-/Lider****DZM/EH WWA

24 marca 2016, 16:19

Fajny mecz xD grałem VKS'em
http://zapodaj.net/bee67592ea4c6.jpg.html
Dziwne że u nich grał 1 typek a u nas 3 xD
Dałem taki obrazek bo ekran wyszukiwania nie mógł się wczytać.
Avatar użytkownika
Тermiиaтor
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22 stycznia 2015, 21:09
Lokalizacja: -CSC- / WiИ ЯАR

24 marca 2016, 18:17

:D uroki Survarium :) riki tiki :P

https://www.youtube.com/watch?v=9zVIbSdz6rM :D :D
Avatar użytkownika
CptVimes
 
Posty: 517
Dołączył(a): 23 lutego 2015, 20:29
Lokalizacja: -CSC-/Lider****DZM/EH WWA

24 marca 2016, 19:51

Avatar użytkownika
Тermiиaтor
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22 stycznia 2015, 21:09
Lokalizacja: -CSC- / WiИ ЯАR

27 marca 2016, 15:26

Jestem bardzo nowy w Survarium i jeśli klan świeżych przyjmuje, to chętnie bym dołączył. Wysłałem w grze wiadomość do CptVimes, ale nie wiem jak to działa (czy obydwie osoby muszą być online). Nick w grze BamboTheWhite

BamboTheWhite
 
Posty: 0
Dołączył(a): 26 marca 2016, 16:40

27 marca 2016, 15:32

Vimes nie rekrutuje już, jeśli chcesz dołączyć to pisz do mnie :3

Ps. zaproszę ciebie i zobaczymy co i jak
Avatar użytkownika
_Evil
 
Posty: 637
Dołączył(a): 30 stycznia 2015, 14:35
Lokalizacja: Duwang

27 marca 2016, 16:14

Dodałem. Będę online wieczorem, to może się trafimy.

BamboTheWhite
 
Posty: 0
Dołączył(a): 26 marca 2016, 16:40

28 marca 2016, 10:59

Co nie rekrutuje... co nie rekrutuje.... a własnie, ze rekrutuje :P ale tylko wtedy jak jestem "w stanie" xD

Gramy coś dzisiaj? Ja sobie chwile pogram w TD i pózniej mogę w bugvarium coś sieknąć xD
Avatar użytkownika
CptVimes
 
Posty: 517
Dołączył(a): 23 lutego 2015, 20:29
Lokalizacja: -CSC-/Lider****DZM/EH WWA

Aby odpowiedzieć musisz być zalogowany.

Powrót do Klany